Horákovi jsou mladá rodina, která se snaží žít uvědoměle v souladu s přírodou. Ve svém internetovém obchodě nabízí přírodní kosmetiku z vlastní dílny a doplňky, které orientují především na péči o děti. Díky zálibě ve včelaření je jejich sortiment bohatý na výrobky obsahující produkty z včelího úlu.

Manželé Lucie a Stanislav Horákovi se zajímají o přírodu, včelaří a rádi dělají věci po svém. Příběh výroby vlastní kosmetiky vznikl po narození prvního syna. Tehdy si uvědomili, kolik tělu nepříznivých chemických přísad obsahují běžné výrobky z drogerie. Rozhodnutí začít vyrábět přírodní produkty pro péči o tělo tak bylo na světě. U rodiny a známých se ihned setkali s tolika pozitivními ohlasy, že se rozhodli domácí výrobky nabízet veřejnosti. Založili proto e-shop www.medarek.cz, kde nabízí 100% přírodní masti, balzámy anebo mýdla. Protože múzou pro výrobu je jejich malý syn Vašík, většina produktů je certifikována pro použití u dětí již od narození. Sortiment e-shopu Horákových je pestrý stejně jako příroda sama. Nabízejí jedlé oleje, doplňky stravy, dřevěné hračky, ale především domácí med. Kdo se ve webu začte hlouběji, pochopí, že Horákovi vše dělají s radostí a od srdce. Týká se to nejen míchání mastí, ale také pomoci dětem s nepříznivým osudem.

Protože dobré věci je třeba podporovat, udělil Horákovým Nadační fond RESIDOMO dotaci posilující konkurenceschopnost jejich podnikání. Mýdla z dílny paní Lucie získala nové etikety, několik z nich společně s mastmi také certifikaci. Horákovi nakoupili nové, větší nádobí a potřeby pro efektivnější výrobu, zásobili svůj sklad surovinami a vybavili dílnu větší lednicí na jejich uskladnění. Zaměřili se také na strategii a online reklamní kampaně, prostřednictvím kterých se zákazníci dozvídají o všech novinkách. V neposlední řadě vsadili také na staré dobré tištěné letáky, které jsou například součástí každé expedované objednávky. Díky novému e-shopu, certifikovaným produktům a reklamním kampaním se Horákovým povedlo roční obrat čtyřikrát navýšit. Tím udělal původně skromný sen o růstu podnikání hned několik mílových kroků. Nejen, že se mohou věnovat svým včelám, vytvářet produkty, které opravdu pomáhají, a mít více prostoru pro rodinu a dobré skutky. To vše navíc mohou dělat s heslem „Naše práce je naším koníčkem“.